Popularne marki
Przeglądaj według producentów:
Zwroty i reklamacje

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14-stu dni w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę.

  Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Na towar zakupiony w sklepie przysługuje 6 miesięczna gwarancja (lub dłuższa – dla niektórych produktów). Towary oryginalne można reklamować bezpośrednio w autoryzowanych serwisach lub w sklepie oryginalneGSM. Reklamacji dokonuje się na podstawie paragonu lub faktury. Jeżeli produkt okaże się wadliwy lub fabrycznie uszkodzony, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy – przekażemy informacje odnośnie dalszego postępowania reklamacyjnego. Reklamacja nie będzie uznana bez dowodu zakupu produktu oraz poprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego.

  Pobierz formularz reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl